Zawieszenia hydrauliczne
Alpha

Nadążanie za duchem czasu
Nowe zawieszenie Alpha zostało zaprojektowane w taki sposób, aby niwelować naprężenia skrętne osi. Jest odpowiednie dla pojazdów, które wymagają dużego prześwitu osi, zapewniając jednocześnie optymalną przyczepność do drogi w każdej sytuacji. Można je dostosować do wielu typów taboru w zależności od konfiguracji i ładowności pojazdu. Zawieszenie modułowe może składać się z jednej, dwóch, trzech (lub nawet większej liczby) osi sztywnych lub skrętnych.

Advantages

 
  • Mocowanie siłowników i stabilizatora poprzecznego na przykręcanych sworzniach ułatwia i upraszcza wszelkie operacje montażu i demontażu.
  • Konstrukcja stabilizatora poprzecznego ze zintegrowanymi kutymi zaciskami, mocna i trwała. Konstrukcja stabilizatora pozwala na łatwą regulację ustawienia zawieszenia w dowolnym miejscu i jedynie poprzez obrót środkowej rury.
  • Siłowniki od strony podwozia są dostarczane w stanie gotowym do zamontowania na ramie przyczepy.
 
  • Wysoki skok pionowy osi, około 250 mm (+/- 125).
  • Wysoki kąt nachylenia sworznia, do około 12 stopni, bez żadnego oporu, aby zagwarantować stabilność jazdy przyczepy również w trudniejszym terenie.
  • Przyłącza siłowników po stronie osi mogą być dowolnie rozmieszczone w zależności od przyczepy odłączanej od sprzęgu trójkątnego.
Charakterystyka techniczna
Sercem zawieszenia jest trójkątne ramię solidnie przymocowane do osi i połączone z konsolą centralną za pomocą przegubu kulowego. W ten sposób oś może oscylować w kierunku wzdłużnym i poprzecznym z dużą siłą.
Ruchowi wężowemu zapobiega odpowiedni pręt ograniczający.