Variotrack

Variotrack

Gdzie i w jaki sposób wymyślono, przetestowano i zaprojektowano ten system
ADR opracował i przetestował system VARIOTRACK na swoich stanowiskach badawczo-rozwojowych w Uboldo oraz w terenie. W celu potwierdzenia firma zbadała również jego funkcjonalność na specjalnie zbudowanym stanowisku wyposażonym w hydrauliczną jednostkę sterującą, która symuluje rozdzielacz ciągnika. Klienci również wypróbowali, przetestowali i pracowali z osią VARIOTRACK.
 
  • Autonomiczna zmiana rozstawu
  • Rozprowadzony nacisk na podłoże
  • VarioTrack jest kompatybilny z wszystkimi przyczepami
  • VarioTrack jest bepieczny i niezawodny

Zalety

 
  • Zmiana rozstawu kół jest autonomiczna, bez ręcznej interwencji operatora.
  • Opcja wyboru między dwoma różnymi pozycjami umożliwia zachowanie zgodności z przepisami drogowymi dotyczącymi gabarytów dla standardowego rozstawu osi, gdy moduł jest całkowicie zamknięty.
  • Większa dbałość o powierzchnię gleby i jej optymalne zagęszczenie.
  • Nacisk na podłoże jest optymalnie rozłożony, co zwiększa wydajność upraw.
  • Producent nie jest zobowiązany do wprowadzania lub opracowywania zmian technicznych w przyczepie na potrzeby montażu: VARIOTRACK dostosowuje się do różnych typów przyczep dostępnych obecnie na rynku.
Obejrzyj nagranie wideo
Charakterystyka techniczna
VarioTrack jest łatwa w obsłudze dla operatora. VarioTrack jest bezpieczna i niezawodna: klienci postrzegają ADR jako gwarancję bezpieczeństwa.
 
  • Zespół obrotowy Teknoax (piasta/łożyska) z obciążeniem transportowym do 15 t.
  • Konstrukcja nośna zbudowana przy użyciu bardzo sztywnych elementów z minimalnym odstępem między nimi, aby wytrzymać najwyższe obciążenia.
  • Siłowniki manewrowe z punktami mocowania wkrętów w celu ułatwienia montażu, demontażu i konserwacji.
  • Specjalne zawory hydrauliczne zapewniające bezpieczeństwo użytkownika podczas ruchu.
  • Hydrauliczna zmiana rozstawu kół uruchamiana bezpośrednio z wnętrza ciągnika.
  • Systemy uszczelnień o niskim współczynniku tarcia i wysokiej nośności, zapewniające praktycznie zerową konserwację przez długi czas.
  • Chromowane elementy ślizgowe o niskim współczynniku tarcia i wysokiej odporności na korozję.
  • Dostępność dwóch zespołów hamulcowych: 4218E i 5218E.
  • Przewidziano zintegrowany system nadmuchiwania/opróżniania w skrajnym wrzecionie.